“Граніт. Мармур. Дерево”: скульптуру Влада Волосенка покажуть в “Дукаті”

10-го травня о 19.00 у галереї «Дукат» відбудеться відкриття виставки Влада Волосенка «ГРАНІТ. МАРМУР. ДЕРЕВО». Виставка триватиме з 10 до 29 травня  2017 року за адресою: вул. Рейтарська, 8Б, галерея «ДУКАТ».

afisha-volosenko

Влад Волосенко мав бути живописцем, але став скульптором. Його творчий шлях пройшов через США, Дубаї та Москву та, зрештою, привів на Батьківщину. Ця звивиста і непроста дорога споріднює скульптора з його улюбленим давньогрецьким героєм Одісеєм.

Втихомирення. 2011. Граніт
Втихомирення. 2011. Граніт

«Для Волосенка ідеальною формою, яка слугує орієнтиром у художньо-естетичній парадигмі його творчості, є модель людського тіла — одна з перших моделей світу в мистецтві і пізнанні. Інші форми мають до неї пристосовуватися для кращого інтуїтивного розуміння. Реалістичність перших зображень і деяких пізніших творів продиктована потужною академічною школою майстра. Надалі антропоморфні образи еволюціонують у бік все більшої стилізації форми, наближення її до знаковості абстракції. Ідейні й формотворчі принципи палеоліту, Давнього Єгипту, античності, скульптурні здобутки ХХ століття трансформуються пластичною свідомістю Волосенка в осучаснені та архаїзовані образи. Інколи узагальнення досягає кульмінаційної точки, втрачаючи безпосередній зв’язок із зображенням людської фігури. Реальність поступається виразності відтворюваного об’єкту. Вірність природі, мімезис відступають перед природністю образу й відображенням його глибинної суті.

Бог Волос. 2013. Дерево
Бог Волос. 2013. Дерево

Немов ілюструючи ідею довічного руху, Владислав Волосенко активно поєднує у творах схематизовані антропоморфні образи з універсальними природними формами. Переважна більшість цих форм є асоціативним наслідуванням ландшафтного рельєфу: хвилястих вигинів річки чи плавних контурів пагорбів. Інколи автор воліє заглибитися в чисту абстракцію, дослухаючись до мовчазного діалогу геометризованих, біологічних, аеродинамічних форм. Амбівалентність їхнього «спілкування» ґрунтується на єдності протилежностей — чоловічого й жіночого, сильного й слабкого, небесного й земного, вертикального й горизонтального. Побудовані на контрастах, його твори стають органічною частиною навколишнього середовища», — пише мистецтвознавець Марина Стрельцова.

E-mail: gallerydykat@gmail.com
Тел.:+38 (044) 279 57 88

Ваш коментар: